Dzięki internetowi możliwa stała się bardzo szybka oraz sprawna komunikacja. Nie są konieczne koperty czy znaczki, co w znacznym stopniu ułatwia kontakty z klientem. Wystarczy jedynie opracować treść maila, a później rozesłać propozycję. Jednak trzeba pamiętać o tym, żeby trafiła ona do odpowiednich adresatów, czyli tych, którzy w rzeczywistości będą zainteresowani konkretnym towarem lub usługą. Trudno, żeby samotna pani po sześćdziesiątce zapragnęła nabyć tonik do skóry trądzikowej.

Niewielkie spółki prowadzą bazy w trochę prymitywny sposób – przykładowo, w Accessie powstaje dokument, który zbiera podstawowe informacje o klientach, a także ich adresy mailowe. Dodatkowo pracownice są napominane, żeby obok imienia oraz nazwiska umieszczać również niezwykle osobiste informacje, zdobyte trakcie osobistych rozmów. I jeśli dowiedzą się, że klientka przed paroma tygodniami urodziła dziecko, to następną konwersację mogą rozpocząć od pytania, jak rośnie córeczka – takie zachowania bywają niezwykle pozytywnie odbierane.Zupełnie inaczej taki temat trzeba byłoby przedstawić biorąc pod uwagę duże koncerny. Tutaj wymienione wcześniej bazy muszą być cały czas porządkowane – standaryzacja danych bywa niezwykle potrzebna, gdyż w przeciwnym wypadku korzystanie z baz nie ma jakiegokolwiek sensu.
Ten proponowany odnośnik (https://blyss.pl/) ma zbliżone informacje na opisywany temat. Koniecznie zbadaj to teraz, ponieważ zdobyte informacje całkowicie Cię wciągną.
Jeśli np. wpisy będą się powtarzać, to do jednego odbiorcy dotrą dwie przesyłki, co w przypadku listownej korespondencji będzie wielką rozrzutnością firmowych środków pieniężnych.